درد دل
شهیدداودآجورلو
شهیدداودآجورلو-عشق

السلام علیک یا بقیه الله

سلام

آقا جون، یابن الحسن(عج) دلم گرفته ، می خوام با شما درد دل کنم ، می خوام بارغمم رو کم کنم ، می خوام یه راهی به من نشون بدی ،می خولم اشک هام هدف داشته باشه وبدونم برای چی اشک می ریزم ، راهی نشونم بده ،چرا مادرمان را در کوچه بنی هاشم پیش چشم امام حسن ( ع ) سیلی زدن، چرا دستان حضرت علی ( ع ) را بستند ،چرا امام حسین ( ع ) قیام کرد ، امام حسین ( ع ) چه چیزی را دوست داشت وبدنبال چه بود و...

ازاینجا صحبت با خود ودوستان مهربان وعزیزتر از جانم هستم.

آری وقتی امام حسین ( ع ) می خواست ازمکه خارج بشن فرمودند : من برای امر به معروف ونهی از منکر وبرای زنده کردن دین جدم قیام می کنم.

آری این حرف اربابمان است در شب عاشورا به برادرش حضرت عباس (ع ) فرمودند عباسم (ع ) از این ها امشب رو وقت بگیر که می خواهم با خدایم مناجات کنم من نماز را دوست دارم .آری امام حسین ( ع ) عاشق خداست وعاشق نماز ماچی ؟ آیا ما هم نماز می خوانیم ؟ آیانمازمان را فردا می خوانیم ؟ آیا به جماعات می خوانیم ؟ وآیا...؟ نکنه اشک ها سیلاب وار بریزه واما چیزی پشت آن نباشه نکنه با کار هایم دل حسین ( ع ) رو بشکنم ، نکنه امام زمانم رو با کارهایم ناراحت کنم ، نکنه در روزقیامت با حسین( ع ) که اینقدر براش گریه کردم روبرو بشم با ناراحتی نگاهم کنه بگه تو چرا؟تو که گریه کن ما بودی ، تو چرا گناه کردی ؟!تو چرا با نامحرم گشتی؟تو چرا گوش را آلوده کردی ؟ تو چرا چشمت را به حرام انداختی؟تو چرا...؟مگه علی اکبر من جوان نبود ؟ مگر حضرت یوسف (ص) زیبا نبود ؟ تو چرا اینطور شدی؟، نکنه راه امام حسین (ع) گم بشه .نکنه خسته بشیم و با هوی وهوس خود ازراه امام  حسین ( ع ) به بیراه بزنیم خدایا مایوس نیستم با این همه بار گناه ولی من چطور سرم رو در برابر بخشش های تو بالا بگیرم جا درارد که آب شوم در برابر این همه بخشش.آری می دانم این حرف نفس عماره ام است و می خواهد در زنجیر های اسارت نفسن بمانم وآن زنجیر ها راپاره نکنم تارها شوم.الهی تو رحیمی، تو غفوری تو مهربانی و... مگر خودت نگفتی از مادر به شما شفقتم بیشتر است.آری.بیا رفیق بیا با هم قدم برداریم وحسینی باشیم .اهل معروف ( واجبات ) ،اهل دوری از منکرات ( حرام ها ) با شیم مگر نشنیدی جوانی شیشه ای شراب در دستش بود داخل کوچه شد دید پیامبر(ص) داخل کوچه است ، تر سید وقتی به پیامبر(ص) رسید حضرت فرمود داخل شیشه چه داری گفت سرکه دارم پیامبر(ص) فرمود قدری در دست من بریز، وقتی ریخت دید سرکه است گریه کرد یا رسول الله  قسم به خدا داخل شیشه شراب داشتم ولی توبه کردم گفتم خدایا من رو رسوا نکن واین چنین شد.پیامبر فرمود : آری هرکه توبه کند خداوند بدی هایش رو تبدیل به خوبی می کند که او (( اولئک یبدالله سیئاتهم حسنات )) حالا بیا رفیق بیابگوییم خدایا غلط کردم دیگه گناه نمی کنم .بیا عاشق نماز باشیم آقا جون کمکم کن که بتوانم نمازم را بخوان واز گناه ومعصیت دست بکشم نکنه شامل این حرف امام صادق ( ع ) بشم که در لحظه های آخر عمر مبارکشان فرمودند: شفاعت ما اهل بیت به کسی که در نماز سستی کند نمی رسد .آقا جون محتاج یک نگاه شما هستم ، اگه شما یک نگاه به ما بکنی تمام کارهاو اعمالم حسینی خواهد شدو...بیا رفیق بیاغیرت داشته باشیم وغیرتی باشیم مگر نشنیدی این سخن امام صادق ( ع ) را که فرمودند چشم پوشی کنید از زنان مردم تا مردم از زنانتان چشم پوشی کنند بیا حسینی(ع ) باشیم وحسین (ع ) وار زندگی کنیم وحسین (ع ) وار بمیرم

التماس دعا

اللهم عجل لولیک الفرج خدایا در ظهور آقا امام زمان (عج) تعجیل بفرما

 

 

 

 

 

 


شهیدداودآجورلو اللهم عجل لولیک الفرچ بحق زینب سلام الله علیه

درباره وبلاگ

شهدا دعا داشتند،ادعا نداشتند نیایش داشتند،نمایش نداشتند حیا داشتند،ریا نداشتند رسم داشتند،اسم نداشتندو... کجائید ای شهیدان خدایی، بلاجویان دشت کربلایی، کجائید ای سبکبالان عاشق، پرنده تر زمرغان هوایی.
آخرین مطالب
نويسندگان